Рекомендую розголос в ФБ. Особливо якщо в підписниках більше ніж 3.5 людини. Це єдиний хоч якось дієвий важіль, з тих що доступні звичайним клієнтам.
НП має спеціальний відділ по роботі з соцмережами. І іноді то допомагає.
Переважно тому що ФБ, соцмережі взагалі, це розголос. І інформацію, яка псує НП репутацію, бачать люди. Багато людей.
А це псує їм показники (в них є багато показників). Це те на що головний офіс буквально молиться і це
єдине що вони розуміють. Бо показники це
премії.
І запитам з соцмереж неофіційно рекомендовано виділяти більше ресурсів
Взагалі, те що НП не підтверджує отримання вантажу, вже грає їм ж на руку. Згідно регламенту компанії, нема сканування в системі = вантаж не поступав. Навіть якщо по факту він є (але кудись впав чи закотився або там накладна відірвалась чи взагалі тупо провтикали просканувати). Оце от "склад зачинений, але в нас є спеціальне позначене хрестиком місце біля дверей, щоб туди складали посилки" взагалі якась маячня. Не знаю як в Штатах але в Україні є доволі жорсткий графік відправок. Завантажувати та гнати авто на зачинений склад ніхто не буде, хто розвантажить та прийме вантаж (+хто заплатить за дорогу туди-сюди)? А якщо просто скинути (якщо наприклад самоскидом привезли) біля входу то за 3,5 секунд то все розкраде мудрий нарід.
Можна спробувати спитати в них за камери спостереження, всі зони прийому/обробки вантажів мають бути ними обладнані. Але... Іноді як завжди. То камер нема то відео не писалося то ше якась безпечна відмовка.