Майже всі топ бренди сьогодні об’єднані в корпорації, наприклад такі як Swatch Group або знаходяться у власності виробників luxury продукції. Проте залишилось декілька фірм, що є незалежними, відносно молодими брендами, які випускають дуже якісні годинники преміум-сегменту. Отже хочу вас познайомити з годинником Raymond Weil (Раймонд Вайль) Tango 300m Diver.
Для початку трохи історії. Бренд Raymond Weil був створений у 1976 році. Це були нелегкі часи для швейцарської годинникової індустрії. Експансія японських компанії і кварцових механізмів на світовий ринок годинників тривала. Засновник компанії, Раймонд Вайль, народився в 1926 році.

З 1949 року працював менеджером в компанії Camy Watch. Був великим поціновувачем класичної музики і опери, а ще захоплювався авіацією, і мав ліцензію пілота. Саме це своє захоплення, пізніше він поставить в основу колекцій своїх годинників. Нажаль, в 2014 році пан Вейль помер. Генеральним директором сімейного підприємства став його син Олівер. Варто відзначити, що і син, і онуки засновника компанії продовжують традиції захоплень діда - син Олівер одружений на професійній піаністці, а онук Елі має диплом віолончеліста, а ще один онук П’єр - серйозно захоплюється аероакробатикою і пілотажем.

Можливо, що Raymond Weil не є такою розкрученою компанією як Longines, Tag Heuer або Oris. Проте експерти відносять їх до одного сегменту ринку – преміум годинники, або навіть до entry level luxury watches. Та й по ціновій політиці, зокрема на «дайвери» вони приблизно схожі. Зараз компанія має 22 колекції годинників, від відносно простих і недорогих «класичних» кварцевих, до дуже недешевих моделей з дорогоцінних металів, карбону і турбійоном. В основу своїх годинників компанія ставить величезну увагу до дрібних деталей, якість обробки металу. Кожен годинник проходить близько 350 тестів. Використовують механізми сторонніх швейцарських виробників, зокрема ЕТА, але працюють над власним автоматичним мануфактурним механізмом. Окремої уваги, вважаю, заслуговують моделі годинників створені на честь видатних музикантів, або виробників музичних інструментів. Це Beatles, AC/DC, Jimmy Hendrix, Bob Marley, David Bowie, Gibson, Marshall, тощо. Штаб квартира бренду знаходиться в самому серці Швейцарії - в Женеві, а фірмові магазини є більш ніж в 90 країнах світу. Річні продажі годинників сягають 110 млн.$, на виробництві працюють більше 230 чоловік. За розробку і впровадження нових технологій відповідає власний науково-дослідний відділ. Серед відомих амбасадорів бренду - музиканти, актори: Шерліз Терон, Кетрін Винник, дует віолончелістів 2cellos, шведський поп-виконавець, переможець Євробачення 2015 Монс Сельмерльов.


Перейдемо безпосередньо до годинника. Це «дайвер», класичних форм, заданих такими «родоначальниками жанру» як Rolex і Omega.
Діаметр корпусу 42мм. Товщина – 11мм. Скло сапфірове, з подвійним просвітленням. Безель - анодований в червоний колір алюміній Стрілки мають прямокутну форму. Циферблат чорного кольору, з концентричними кільцями сріблястого кольору ближче до краю. Можливо, це відсилка до вінилових платівок, або до струн музичних інструментів . Масивна задня кришка загвинчується, має серійний номер і артикул моделі. На заводній головці крупна насічка і логотип виробника. Якісний сталевий браслет має комбіновану сатиново-поліровану поверхню. Застібка з подвійним пушером, також з логотипом виробника. Люм нанесений на стрілки, а також на часові поділки і на марку на безелі. Віконце дати на позначці 3 години.









Годинник відносно компактний, і гармонійний. Дизайн не перевантажений написами. Добре підійде як під светр з джинсами, так і під костюм.