

Характеристики ( інформація продавця):
Blade Length: 105 mm
Cutting Edge: 95 mm
Blade Thickness: 3 mm
Overall Length: 233 mm
Closed Length: 132 mm
Hole Diameter: 12 mm
Blade Steel: 9Cr18MoV ( схоже на правду)
Weight: 134 g
Декілька днів тому назад отримав китайську копію Spyderco Civilian і перше враження було позитивне. Зовні ніж зроблений практично бездоганно, все підігнано, приємний на дотик G-10, гострий. Лише один момент мені не сподобався – ніж дуже погано відкривався. Прийняв рішення розібрати:
1). По-перше, ніж зібраний без фіксатора.


2). По-друге. Бонки зроблені досить акуратно, але мають круглу форму і якщо зібрати ніж з використанням фіксатора, то можуть виникнути великі складніші з подальшим розбиранням.


3). Осьовий зібраний без мастила.


4). Шайби з кольорового металу, але якісь вони маленькі по відношенню до розмірів клинка і зроблені трішки криво. Потрібно полірувати.
5). Якість лайнерів можна оцінити виходячи з наступного фото:


Дуже груба робота.
6). Жахлива якість деяких елементів замка back lock та його конструкція, а саме:
6.1. Вигляд п’яти клинка та місця контакту коромисла з пружиною…всі питання про плавність роботи відпали.




6.2. Необхідно зазначити, що підігнано коромисло добре і характерний люфт для back lock відсутній.


6.3 Найбільші нарікання на пружину ( конструктивно один елемент з опорою) – вона занадто жорстка і легко відкрити ніж не вийде…шкода.


7). Неможливо переставити кліпсу ( точніше добре закріпити) в положення Tip-up, оскільки відсутня різьба в одному отворі ( не пощастило мені



На задньому плані ліва плашка, на якій можна помітити отвори під кліпсу, але без різьби. Цікаво, що для положення Tip-down їх не робили.
Через жорстку пружину досить довго мучився зі збиранням ( в останню чергу потрібно ставити коромисло).

Після полірування рухомих частин та використання мастила хід клинка став плавний, але через жорстку пружину швидко відкрити ніж проблематично.
Дякую за увагу.