Это признак плохой термоизоляции. Тут уже ничего не сделаешь...Sandrro писал(а):Нагреваются.Mirgar писал(а):А когда в термосе налит кипяток, внешние стенки не нагреваются?
Брак...

Это признак плохой термоизоляции. Тут уже ничего не сделаешь...Sandrro писал(а):Нагреваются.Mirgar писал(а):А когда в термосе налит кипяток, внешние стенки не нагреваются?
Та да, блин.Bullet49 писал(а):Это признак плохой термоизоляции. Тут уже ничего не сделаешь...
Брак...
Читайте мои посты выше, с таблицей: проверять надо все !!! И Стенли тоже: после проверки Аутдор 1л отработал 2 месяца и "ушёл в загул"... Уже месяц, как жду новый по рекламации.Sandrro писал(а):Та да, блин.Bullet49 писал(а):Это признак плохой термоизоляции. Тут уже ничего не сделаешь...
Брак...
Вот думаю, рисковать брать такой же, или подкопить на Стенли?
Стас, с моим все в порядке.nomade писал(а):
Кстати в трампе брака весьма мало...
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.
4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.
5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).
6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.
7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.
При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.
10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.
11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.
Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.
Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.
13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).
14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
"катаете жалобу на данный магазин с указанием вашей ситуации" в двух экз.: один из них, с входящим номером и печатью, остаётся у Вас.2guns писал(а):Поясню - 14 дней это возврат безусловный, зоть там есть брак хоть нет, хоть он вам под цвет глаз не подошел. А вот если товар бракованный, то вернуть вы его можете не только во время гарантийного срока, но и даже после него. Так что морду лопатой и спокойно несете им термос и заявляете что вот у вас купили бракованный товар, так что будьте добры... Если не хотят, напоминаете вышеизложенную статью закона "о защите прав потребителей", притом желательно говорить не рядовому продавцу, а кому то рангом повыше, типа администратору или хозяину (они быстрее могут решить данную проблему). Если и это не возымело действия, просите книгу жалоб для написания жалобы. А дальше по ситуации, если испугались и порешали, то хорошо, если дали книгу, то спокойно садитесь (ручку лучше с собой возьмите, могут морозиться) и заполняете по всем правилам (там в начале зачастую есть образец, если нет то посмотрите в нете, как правильно заполнять) обязательно укажите свое ФИО и контактные данные (иначе отпишутся, что мол нетрезвый клиент требовал непонятного). И не важно дали вам книгу или нет, в случае отказа замены/возврата, смело шагаете в местное отделение общества защиты прав потребителей и катаете жалобу на данный магазин с указанием вашей ситуации (в обязательном порядке нужен будет чек с магаза, для подверждения покупки, если чека там не дали, то пишите об этом). И поверьте, даже если вашу проблему не исправят, то уж точно проведут проверку данного учереждения и вкатают им немаленький штраф. Они только на этом и живут. А еще перед уходом из магаза (если проблема не решена) можете так и сказать, что проверке с "защиты прав потребителей" они заплатят для отмазаться или штрафов гораздо больше, чем этот термос стоит и это может стать весомым аргументом в сторону "разойтись с вами по мирному" (единственное говорить это нужно кому-то старшему по рангу чем простому продавцу на кассе).
Успехов, комрад!
Sandrro писал(а):Эпопея с термосом завершена. Поменяли без вопросов, термос работает как нужно.
Теперь я вдвое счастливее, потому что у меня теперь два термоса![]()
Наверное один продам, или подарю...
MirgarMirgar писал(а):А у меня три термоса.![]()
1.2 литра Трамп
0.3 литра Татонка
0.5 литра термофляга Лакен
А Вы были правы! Спасибо!Mamba писал(а):Для себя определил, что прогревание термоса кипятком перед тем как залить чай или кофе очень значительно замедляет остывание напитка. Только не просто налить и поболтать кипяток, а залить полностью и оставить на пару минут.Сидор Лютый писал(а):Пробовал купленный Трамп 0,5литра - горькое разочарование. Отстой полный! Со Стенли и рядом ставить нельзя. Вечером залил крутой кипяток - утром теплая водичка.![]()
![]()