Велосипеды
- Puente
- Найфоман
- Сообщения: 1121
- Зарегистрирован: 03 авг 2010, 16:22
- Откуда: Київ
- Поблагодарили: 6 раз
Re: Велосипеды
Тут про вибір дитячого крісла :
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 4&t=131691
Ну а відносно найнера - дуже часто його плутають з кроссом ( гібридом ) - можливо Вам не гірський все-таки треба .
Розмір ободу і там , і там - 622 .
А кроси чи туристи - всі з можливістю встановлення багажника .
http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 4&t=131691
Ну а відносно найнера - дуже часто його плутають з кроссом ( гібридом ) - можливо Вам не гірський все-таки треба .
Розмір ободу і там , і там - 622 .
А кроси чи туристи - всі з можливістю встановлення багажника .
- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
Так, стосовно кріплення зрозумів, дякую. стосовно крісла - вивчаю питання, доречі:
FLASHproject
пишуть що For 26", 27.5"(650B) & 700c wheels with disc brakes
тобто на 29-те колесо може не стать? і обовязково дискові гальма?
Багажник, справді на Кубе найнери багажник не ставиться, наприклад. На треки ставиться.
Думаю про крос, але все-таки більшість катає на гірських... не впевнений.
Тож, обмеження в виборі потроху мають вивести до правильного варіанту (якщо ще враховувати ціновий фактор і фактор розміру рами). От тільки треба правильно ввести ці обмеження і розставити пріоритети.
FLASHproject
пишуть що For 26", 27.5"(650B) & 700c wheels with disc brakes
тобто на 29-те колесо може не стать? і обовязково дискові гальма?
Багажник, справді на Кубе найнери багажник не ставиться, наприклад. На треки ставиться.
Думаю про крос, але все-таки більшість катає на гірських... не впевнений.
Тож, обмеження в виборі потроху мають вивести до правильного варіанту (якщо ще враховувати ціновий фактор і фактор розміру рами). От тільки треба правильно ввести ці обмеження і розставити пріоритети.
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
Re: Велосипеды
Це факт. Поїздив на підвісі рік і продав, хоча і жаль було продавати.Eagle писал(а): Нравятся мне двухподвесы, но в многодневный сложный поход на них не поехать :( Не практичны.
Тепер пересів на найнер. Не так мягенько, як на підвісі, але ж поставив багажник на 30 кг!
100% правийchv писал(а):Дивлюсь в бік найнерів суто через великий зріст - 195 см. Що скажуть специ - правий/ні?
ну, або на 28 колесах, якщо не планується екстрім по бездоріжжю.
Не зовсім так.FLASHproject писал(а): Дуже рідко на яких найнерах є кріплення для багажників
На багатьох найнерах є кріплення для багажника, особливо в нижньому ціновому діапазоні.
На гоночних - точно нема.
Я б радив звернути увагу на Magellan Volans (якщо мова йде про новий і недорогий велосипед).
З вживаних теж можна багато підібрати.
Ну чому? На Cube LTD 29 є кріплення для багажника.chv писал(а): Багажник, справді на Кубе найнери багажник не ставиться, наприклад.
29 колеса відрізняються від 28 тільки розміром покришок, ободи там однакового діаметру.
Тому багажники для 28 коліс підходять і для 29.
На найнер можете ставити і тонкі покришки і товсті.
Єдина проблема може бути із болотніками, через товсті покришки не всякий болотнік стане, треба буде підбирати.
- FLASHproject
- Найфоман
- Сообщения: 714
- Зарегистрирован: 15 дек 2010, 21:44
- Откуда: Вінницька обл.
Re: Велосипеды
Це просто версія для 26 коліс (є можливість, що підійде і для 29), для 29 йде окремий багажник.chv писал(а): FLASHproject
пишуть що For 26", 27.5"(650B) & 700c wheels with disc brakes
тобто на 29-те колесо може не стать? і обовязково дискові гальма?
А взагалі крісло універсальне, всі ці розбіжності лише в багажнику (так як він без регулювань), є для 26 і 29 коліс, а також варіанти для дискового тормоза і звичайного (для дискового універсальніший, так як без проблем стає на вел з вібряками).
Ось ілюстрація моїх слів:
http://www.topeak.com/products/Child-Carrier-and-Racks
- FLASHproject
- Найфоман
- Сообщения: 714
- Зарегистрирован: 15 дек 2010, 21:44
- Откуда: Вінницька обл.
Re: Велосипеды
Ну я і незаперечую, просто коли в себе в місті підбирав найнера, то в жодного з тих що подобалися (600-700 у.е.) їх не булоNovak писал(а):Не зовсім так.FLASHproject писал(а): Дуже рідко на яких найнерах є кріплення для багажників
На багатьох найнерах є кріплення для багажника, особливо в нижньому ціновому діапазоні.
На гоночних - точно нема.

- lets_smile
- Найфоман
- Сообщения: 940
- Зарегистрирован: 19 дек 2009, 06:56
- Откуда: Запорожье
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Седуха высоко стоит сугубо для фото. Сейчас уже несколько опущена вниз. Да и вообще планирую туда что то типа такогоEagle писал(а):Красив! А седлуха чего так высоко задрана? Рама не мала?lets_smile писал(а):в общем собрал я нового коня. На выходных устрою первый жесткий выезд
Нравятся мне двухподвесы, но в многодневный сложный поход на них не поехать :( Не практичны.
Именно поэтому у меня хардтейлы, а еще один велосипед банально уже некуда вешать, да и жена уже не поймет
[youtube]http://youtube.com/watch?v=Ais36eiFzd4[/youtube]
Рама М-ка, под мои 182 см самое оно. Да и для многодневных походов он и не предназначен - есть у меня жены келлис маджестик на средненьком обвесе типа деоре, есть фиксед для души, а этого дьявола я собрал именно для трэша. Думал - попустило меня, ан нет - душа бажае все равно грязи, камней ,корней, умеренных дропов.


- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
Вибір звузився до варіанта: http://www.gtbicycles.com/2013/bikes/mo ... akoram-2-0
Днями планую подивитись на нього, приміритись, якшо зачепить - братиму. Тому: хто має шо сказать проти - кажіть зараз або ніколи
Планую використовувати:
скоріше нерегулярні короткі виїзди (типу вихідного дня або день-два) з малим у велокріслі - сподіваюсь більше грунт ніж покриття,
рідше - катання бездоріжжя і шо ще цікавого придумається без малого - для душі,
ще рідше - шось типу велозмагань.
Днями планую подивитись на нього, приміритись, якшо зачепить - братиму. Тому: хто має шо сказать проти - кажіть зараз або ніколи

Планую використовувати:
скоріше нерегулярні короткі виїзди (типу вихідного дня або день-два) з малим у велокріслі - сподіваюсь більше грунт ніж покриття,
рідше - катання бездоріжжя і шо ще цікавого придумається без малого - для душі,
ще рідше - шось типу велозмагань.
- Ivanchik
- Найфоман
- Сообщения: 826
- Зарегистрирован: 24 сен 2009, 09:06
- Откуда: Львов
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
chv
Наразі, мене в найнері напрягає тільки більш тупий кут передньої вилки до дороги у порівнянні з 26" (сам катаю Haro Flightline 29 Trail 2013 року http://www.harobikes.com/mtb/bikes/flig ... il-29-2014) і, як наслідок, менша відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...
Наразі, мене в найнері напрягає тільки більш тупий кут передньої вилки до дороги у порівнянні з 26" (сам катаю Haro Flightline 29 Trail 2013 року http://www.harobikes.com/mtb/bikes/flig ... il-29-2014) і, як наслідок, менша відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...

Будьте внимательны к своим мыслям, они - начало поступков.
Лао Цзы
Лао Цзы
Re: Велосипеды
Мне кажется, переход на контактные педали должен полностью решить эту проблему.Ivanchik писал(а):...відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...
Или там всё настолько плохо с расстоянием?
- Ivanchik
- Найфоман
- Сообщения: 826
- Зарегистрирован: 24 сен 2009, 09:06
- Откуда: Львов
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
http://knifeclub.com.ua/forum/viewtopic ... start=1275 "Пока наблюдаемый лично мной недостаток найнера: стопа на педали стала значительно ближе к переднему колесу (сравнивал свой Харо 29" с КТМ 26" кума): судя по-всему, причина в угле наклона передней вилки к поверхности дороги, на моём найнере угол больше..."Матвий писал(а):Мне кажется, переход на контактные педали должен полностью решить эту проблему.Ivanchik писал(а):...відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...
Или там всё настолько плохо с расстоянием?
Благодарю за совет, надо будет пробовать со временем: в этом году только начал катать, впервые с детства...

Я так понял, контактные педали требуют специальной обуви, а это как-то не вписывается в моё представление о езде на данном веле: ну не джип, так хоть кроссовер, типа

Будьте внимательны к своим мыслям, они - начало поступков.
Лао Цзы
Лао Цзы
- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
Дякую, врахую зараз при примірці.Ivanchik писал(а):chv
Наразі, мене в найнері напрягає тільки більш тупий кут передньої вилки до дороги у порівнянні з 26" (сам катаю Haro Flightline 29 Trail 2013 року http://www.harobikes.com/mtb/bikes/flig ... il-29-2014) і, як наслідок, менша відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...
- Ivanchik
- Найфоман
- Сообщения: 826
- Зарегистрирован: 24 сен 2009, 09:06
- Откуда: Львов
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
Особливо, коли є можливість порівняти поруч 26"chv писал(а):Дякую, врахую зараз при примірці.Ivanchik писал(а):chv
Наразі, мене в найнері напрягає тільки більш тупий кут передньої вилки до дороги у порівнянні з 26" (сам катаю Haro Flightline 29 Trail 2013 року http://www.harobikes.com/mtb/bikes/flig ... il-29-2014) і, як наслідок, менша відстань від педалей до переднього колеса: теоретично існує ризик зачепитись носком мештів під час маневрування за те саме колесо...

Будьте внимательны к своим мыслям, они - начало поступков.
Лао Цзы
Лао Цзы
- Puente
- Найфоман
- Сообщения: 1121
- Зарегистрирован: 03 авг 2010, 16:22
- Откуда: Київ
- Поблагодарили: 6 раз
Re: Велосипеды
Все залежить від ціни . Якщо за 4200 ( як було у вересні в Драйв спорті ) - тоді чудовий велосипед . За такі гроші кращого не було . Якщо за повну вартісь - 7000 як зараз - трохи задорого . Хоча майже всі найнери недешеві ...chv писал(а):Вибір звузився до варіанта: http://www.gtbicycles.com/2013/bikes/mo ... akoram-2-0
Днями планую подивитись на нього, приміритись, якшо зачепить - братиму. Тому: хто має шо сказать проти - кажіть зараз або ніколи![]()
Планую використовувати:
скоріше нерегулярні короткі виїзди (типу вихідного дня або день-два) з малим у велокріслі - сподіваюсь більше грунт ніж покриття,
рідше - катання бездоріжжя і шо ще цікавого придумається без малого - для душі,
ще рідше - шось типу велозмагань.
Тобто якщо дадуть знижку і сподобається - можна сміливо брати .
Хоча б все одно порадив глянути на кроси ( якщо будете по дорогам-доріжкам їздити , а не по корчам чи гірському бездоріжжю ) - хоч такі наприклад ( нові ) : http://kellys.com.ua/catalog/bikes.html ... 4&n1=CROSS
- CMEPTHu4eK
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 2021
- Зарегистрирован: 29 май 2012, 21:24
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
А кто-то знает что-либо о великах Ghost? Стоит ли оно того?
Ghost SE 1800 52 2013
Ghost SE 2920 52 2013
Есть возможность взять его с хорошей скидкой, посему и вопрос.
Меня 95кг. Рост порядка 180. Ездить буду в основном по асфальту. Ни фрирайда, ни трамплинов не планируется.
Я вообще "дупель пусто" в этих вопросах, поэтому по возможности объясните доступно.
Ghost SE 1800 52 2013
Ghost SE 2920 52 2013
Есть возможность взять его с хорошей скидкой, посему и вопрос.
Меня 95кг. Рост порядка 180. Ездить буду в основном по асфальту. Ни фрирайда, ни трамплинов не планируется.
Я вообще "дупель пусто" в этих вопросах, поэтому по возможности объясните доступно.
В здоровом теле - здоровый нож.
- Ivanchik
- Найфоман
- Сообщения: 826
- Зарегистрирован: 24 сен 2009, 09:06
- Откуда: Львов
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
CMEPTHu4eK
Рекомендовали мне, как достойные велы.
Рекомендовали мне, как достойные велы.
Будьте внимательны к своим мыслям, они - начало поступков.
Лао Цзы
Лао Цзы
- CMEPTHu4eK
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 2021
- Зарегистрирован: 29 май 2012, 21:24
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
- tymba
- Начинающий найфоман
- Сообщения: 268
- Зарегистрирован: 08 дек 2011, 13:22
- Откуда: город-герой Киев
Re: Велосипеды
один с 26-ми колесами, другой с 29-ми.CMEPTHu4eK писал(а):А кто-то знает что-либо о великах Ghost? Стоит ли оно того?
Ghost SE 1800 52 2013
Ghost SE 2920 52 2013
Есть возможность взять его с хорошей скидкой, посему и вопрос.
Меня 95кг. Рост порядка 180. Ездить буду в основном по асфальту. Ни фрирайда, ни трамплинов не планируется.
Я вообще "дупель пусто" в этих вопросах, поэтому по возможности объясните доступно.
компоненты для 26 есть в большом обилии на рынке, как бу так и новые. Но прелесть именно в бу. очень много фриков, которые после сезона сливают почти новые компоненты за пол цены.
компоненты для 29 есть не везде и не всегда. на вторичном рынке встречаются реже.
29 - это новое веенье со своими плюсами и минусами, 26 - проверенная временем классика
по поводу Ghost - это только рама, остальной обвес производят другие компании.
по обвесу:
на 2920 обвес на несколько порядков выше. тут и гидравлические тормоза и переключатели получше и покрышки правильные Schwalbe Smart Sam
- CMEPTHu4eK
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 2021
- Зарегистрирован: 29 май 2012, 21:24
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
tymba
Обстоятельно. Спасибо.
Такой вопрос. Стоит ли этот 2920 брать за 5 килогривен?
Обстоятельно. Спасибо.
Такой вопрос. Стоит ли этот 2920 брать за 5 килогривен?
В здоровом теле - здоровый нож.
- tymba
- Начинающий найфоман
- Сообщения: 268
- Зарегистрирован: 08 дек 2011, 13:22
- Откуда: город-герой Киев
Re: Велосипеды
за 5000 однозначно да, для асфальта за глаза хватит, если выше изложенное про 29 не смущает
Трансмиссия на нем тысяч 5-7 должна протянуть. Потом можно компоненты и получше прикупить.
Вилка конечно не фонтан, но опять же, для асфальта хватит. По рукам будет, а может и не будет бить. не ездил на такой, но вот та что на 1800 совсем никуда.
Когда появится понимание, что в нем не устраивает и что хочется поменять, обращайся
Трансмиссия на нем тысяч 5-7 должна протянуть. Потом можно компоненты и получше прикупить.
Вилка конечно не фонтан, но опять же, для асфальта хватит. По рукам будет, а может и не будет бить. не ездил на такой, но вот та что на 1800 совсем никуда.
Когда появится понимание, что в нем не устраивает и что хочется поменять, обращайся

- tymba
- Начинающий найфоман
- Сообщения: 268
- Зарегистрирован: 08 дек 2011, 13:22
- Откуда: город-герой Киев
Re: Велосипеды
Я вот такую комплектацию имел ввиду, а то мало ли
Рама SE 29 7005 DB
Каретка Shimano BBES-25
Рулевая колонка FSA Gravity Taper
Вилка Suntour SF13-XCM 29 MLO 100 mm
Система шатунов Shimano Acera 44-32-22
Передний переключатель скоростей Shimano Alivio 9-Speed
Задний переключатель скоростей Shimano SLX
Ручки переключения (манетки) Shimano Acera SL
Кассета SRAM PG-950 11-32
Количество скоростей 27
Тип тормозов Дисковые гидравлические
Тормоза Tektro HDC 300 Disc 180 mm
Тормозные ручки Tektro HDC 300
Обода Ryde Taurus
Втулки SRAM 306
Покрышки Schwalbe Smart Sam 29 2.1
Диаметр колес 29"
Руль Ghost Flat Light 680 mm 31.8 mm
Вынос руля Ghost Light AS-007N 31.8 mm
Подседельный штырь Ghost Light SP DC 1 27.2 mm
Седло Ghost VL 1535
Вес 14.7 кг
Гарантия 12 месяцев
Рама SE 29 7005 DB
Каретка Shimano BBES-25
Рулевая колонка FSA Gravity Taper
Вилка Suntour SF13-XCM 29 MLO 100 mm
Система шатунов Shimano Acera 44-32-22
Передний переключатель скоростей Shimano Alivio 9-Speed
Задний переключатель скоростей Shimano SLX
Ручки переключения (манетки) Shimano Acera SL
Кассета SRAM PG-950 11-32
Количество скоростей 27
Тип тормозов Дисковые гидравлические
Тормоза Tektro HDC 300 Disc 180 mm
Тормозные ручки Tektro HDC 300
Обода Ryde Taurus
Втулки SRAM 306
Покрышки Schwalbe Smart Sam 29 2.1
Диаметр колес 29"
Руль Ghost Flat Light 680 mm 31.8 mm
Вынос руля Ghost Light AS-007N 31.8 mm
Подседельный штырь Ghost Light SP DC 1 27.2 mm
Седло Ghost VL 1535
Вес 14.7 кг
Гарантия 12 месяцев
- CMEPTHu4eK
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 2021
- Зарегистрирован: 29 май 2012, 21:24
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: Велосипеды
tymba
Принято. Огромнейшее спасибо.
А не тяжелый он, среди аналогов? Или за весом не стоит гнаться, если не собираешься за вел пол паровоза выложить?
Принято. Огромнейшее спасибо.
А не тяжелый он, среди аналогов? Или за весом не стоит гнаться, если не собираешься за вел пол паровоза выложить?
В здоровом теле - здоровый нож.
- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
CMEPTHu4eK
О, прямо схожий на той шо я вибираю. 5к - ціна не те шоб супер-шара, але я дешевше заарз не бачу. собі примітив за 5,6тис оцей: http://drive-sport.com.ua/goods.php?id=757706&sid=51516
Тут вилка має буть веселіша за ваш варіант і гальма МОЖЛИВО
. А так - схожі моделі. В принципі собі аналогічних знайшов ще два: Трек за 5,3тис. та Кубе за 5,8 тис. Сьогодні подивися на всі варіанти - тепер думаю.
Додано: ага, і справді пишуть наче важкуватий...
О, прямо схожий на той шо я вибираю. 5к - ціна не те шоб супер-шара, але я дешевше заарз не бачу. собі примітив за 5,6тис оцей: http://drive-sport.com.ua/goods.php?id=757706&sid=51516
Тут вилка має буть веселіша за ваш варіант і гальма МОЖЛИВО

Додано: ага, і справді пишуть наче важкуватий...
- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
В драйв -спорті зараз за 5600 дивлюсь. От думаю - чи чекати до весни нижчих цін, але буде ризик не знайцти розмір свій... Чи брать і УЖЕ кататись)Puente писал(а):
Все залежить від ціни . Якщо за 4200 ( як було у вересні в Драйв спорті ) - тоді чудовий велосипед . За такі гроші кращого не було . Якщо за повну вартісь - 7000 як зараз - трохи задорого . Хоча майже всі найнери недешеві ...
Тобто якщо дадуть знижку і сподобається - можна сміливо брати .
Хоча б все одно порадив глянути на кроси ( якщо будете по дорогам-доріжкам їздити , а не по корчам чи гірському бездоріжжю ) - хоч такі наприклад ( нові ) : http://kellys.com.ua/catalog/bikes.html ... 4&n1=CROSS
- chv
- Найфоман
- Сообщения: 553
- Зарегистрирован: 08 янв 2011, 18:01
- Откуда: Дніпропетровськ
- Поблагодарили: 1 раз
Re: Велосипеды
Справа така, шо я іноді і на "екстрім" виїзди вибираюсь, тож "запас" має бути. Та і з малим якраз хочеться від доріг подалі - там машини, сміття , все таке.Puente писал(а): Хоча б все одно порадив глянути на кроси ( якщо будете по дорогам-доріжкам їздити , а не по корчам чи гірському бездоріжжю ) - хоч такі наприклад ( нові ) : http://kellys.com.ua/catalog/bikes.html ... 4&n1=CROSS
- tymba
- Начинающий найфоман
- Сообщения: 268
- Зарегистрирован: 08 дек 2011, 13:22
- Откуда: город-герой Киев
Re: Велосипеды
любая алюминиевая рама весит около двух кг. остальное можно менять. можно купить вел за 1500$ и он будет где то 13 кг
стоит оно того? при покупке первого вела? наверное нет.
Надоест вилка, купишь воздушку - сразу минус 1 кг
Захочешь лучше накат, сменишь колеса - еще граммов 500 скинешь.
Но если катать матрасные прогулки, то не парся. На что внимание обратить стоит, так это размер рамы.
Я с ростом 185 катаю на 18-й раме, это где то 47 получается. это меньше рекомендованной для моего роста, но я получаю более маневренный вел, за счет более короткой колесной базы, и, что очень немаловажно, меньший вес за те же деньги
но тут нужно садится и примерять под себя. Я насколько понял тебе предлагают 52 размер? может быть великовата.

Надоест вилка, купишь воздушку - сразу минус 1 кг
Захочешь лучше накат, сменишь колеса - еще граммов 500 скинешь.
Но если катать матрасные прогулки, то не парся. На что внимание обратить стоит, так это размер рамы.
Я с ростом 185 катаю на 18-й раме, это где то 47 получается. это меньше рекомендованной для моего роста, но я получаю более маневренный вел, за счет более короткой колесной базы, и, что очень немаловажно, меньший вес за те же деньги

но тут нужно садится и примерять под себя. Я насколько понял тебе предлагают 52 размер? может быть великовата.