Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Електрична та електронна побутова техніка та прилади. Програми та програмне забезпечення.
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

Вибачте що турбую питанням непрофільним для форуму та багато літер.

Цікавить трактування, що саме мається на увазі під якщо він не використовувая

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Придбав смартфон (читирнадцяти днів не рахуючи дня продажу ще не пройшло),
написав заяву про повернення коштів, в заяві представниками зазначено про відсутність пошкоджень, не було змінено заводських налаштувань та встановлень кодів, вказано що захисну плівку ("заводську") знято під час купівлі та встановлену придбану продавцем магазину (про цю роботу зазначено і в чеку); підставою для повернення вказано не влаштовує функціональність, якість фото, та не правдиво вказано тривалість роботи від акумулятору під час купівлі продавцем, також вказали кілька прийнятих/відправлених повідомлень та трохи більше години (разом) вихідних та вхідних розмов).

Заяву прийняли, поставили підпис та мокру печатку (один екземпляр є в мене), наголосили що заяву розглядатиме юрист 7 днів, і наголосили на статті 9 закону.

З іншого боку є і такий пункт закону (на мою думку це вказано)
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Питання наступне протягом якого часу розглядаеться дана заява і чи не мине термін (14 днів не рахуючи дня продажу) поки цю заяву розглядатимуть?
Аватара пользователя
no2
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2812
Зарегистрирован: 18 дек 2010, 00:55
Откуда: Киев
Благодарил (а): 2202 раза
Поблагодарили: 546 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение no2 »

Если товар возвращается до 14-ти дней, и заявление принято продавцом, Вам нечего волноваться. В свою очередь продавец может принимать решение о возврате денег либо обмене товара, до 30 дней (это нужно уточнить). Но в любом случае Вы уложились в 14 дней, теперь может быть борьба аргументов. Продавец может подключить адвоката и тот будет дальше выдумывать тягонину, выискивать аргументы в их пользу и т.д.
Аватара пользователя
Thorwald
МАЙСТЕР
МАЙСТЕР
Сообщения: 5249
Зарегистрирован: 17 сен 2007, 19:05
Откуда: Київ
Благодарил (а): 449 раз
Поблагодарили: 637 раз
Контактная информация:

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Thorwald »

настільки серйозно у мене ще не було. а так, повертав. які аргументи. мені не подобається і все. тим паче вказані конкретні причини
Аватара пользователя
himeraha
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 3980
Зарегистрирован: 21 мар 2012, 16:41
Откуда: Киев
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 7 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение himeraha »

возвращал неоднократно.
главный подвох - не написать ни в коем случаи в заявлении что с товаром что-то не так. ибо это уж вопрос гарантийного обслуживания.
надо писать обязательно только субъективные причины - не нравится, передумал, цвет не тот, размер не подошел,не моё, и т.д.

если вложились в 14 дней, и все в комплекте (включая плёночки) - вернут и обменяют. обычно сразу или через день-два.
Нож был настолько хорош, что его было совсем не жалко... (с)
Аватара пользователя
Thorwald
МАЙСТЕР
МАЙСТЕР
Сообщения: 5249
Зарегистрирован: 17 сен 2007, 19:05
Откуда: Київ
Благодарил (а): 449 раз
Поблагодарили: 637 раз
Контактная информация:

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Thorwald »

himeraha
так. а по гарантії вже будуть ремонтувати, бабло не віддадуть
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

Так в тому то і справа, що і закони є, наче і все зрозуміло - а починають трактувати по різному (кому як вигідно) і багатьох моментів не прописано.

До цього якщо і були якісь питання то вони або вирішувались нервово без заяви або з заявою (без будь яких 7 днів для розгляду) тобто оглянули, склали заяву і в той день гроші.

Якщо виходити з такого трактування (якщо він не використовувався) то навіщо власне пункти про 14 днів і наступне виходить всі телефони що наявні на вітрині або вмикались для демонстрації роботи автоматично порушуть вигадане та надумане трактування.

P.S. документи, комплектація наявна, (є і згадана "заводська" захисна плівка, і пакети від аксесуарів - розрізані продавцем при купівлі для перевірки роботи).
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

himeraha писал(а):главный подвох - не написать ни в коем случаи в заявлении что с товаром что-то не так. ибо это уж вопрос гарантийного обслуживания.
Alter ego писал(а):підставою для повернення вказано не влаштовує функціональність, якість фото, та не правдиво вказано тривалість роботи від акумулятору під час купівлі продавцем
Заява та телефон в мене, зараз думаю чи це затягування часу (і це теж) чи існують дійсно терміни для розгляду, чи може починати звертатись в Управління по захисту прав споживачів чи по іншим установам.
Аватара пользователя
Thorwald
МАЙСТЕР
МАЙСТЕР
Сообщения: 5249
Зарегистрирован: 17 сен 2007, 19:05
Откуда: Київ
Благодарил (а): 449 раз
Поблагодарили: 637 раз
Контактная информация:

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Thorwald »

Alter ego писал(а):Управління по захисту прав споживачів чи по іншим установам.
а це не завадить. впринципі вони зобов"язані відреагувати і відписати, що зробили
Аватара пользователя
no2
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2812
Зарегистрирован: 18 дек 2010, 00:55
Откуда: Киев
Благодарил (а): 2202 раза
Поблагодарили: 546 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение no2 »

Alter ego писал(а): Заява та телефон в мене, зараз думаю чи це затягування часу (і це теж) чи існують дійсно терміни для розгляду, чи може починати звертатись в Управління по захисту прав споживачів чи по іншим установам.
Я же написал, до 30-ти (или 14-ти, нужно уточнить) дней. Я как-то сдавал туфли, две недели магазин молчал, потом позвонили чтоб приехал забрал деньги
Аватара пользователя
himeraha
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 3980
Зарегистрирован: 21 мар 2012, 16:41
Откуда: Киев
Благодарил (а): 11 раз
Поблагодарили: 7 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение himeraha »

Alter ego писал(а):
himeraha писал(а):главный подвох - не написать ни в коем случаи в заявлении что с товаром что-то не так. ибо это уж вопрос гарантийного обслуживания.
Alter ego писал(а):підставою для повернення вказано не влаштовує функціональність, якість фото, та не правдиво вказано тривалість роботи від акумулятору під час купівлі продавцем
Заява та телефон в мене, зараз думаю чи це затягування часу (і це теж) чи існують дійсно терміни для розгляду, чи може починати звертатись в Управління по захисту прав споживачів чи по іншим установам.
згідно коментарів до закону - заяву як і товар маєте віддати продавцю протягом 14 днів. розгляд заяви,крім випадків визначених законом, 10 робочіх днів.
у випадку відмови- надаєтся письмове пояснення с посиланням на виробника, чи внутрішні положення магазину, хоча відмовляють десь в 5%
Нож был настолько хорош, что его было совсем не жалко... (с)
Аватара пользователя
Gott
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2443
Зарегистрирован: 20 май 2008, 00:27
Откуда: Kiev
Благодарил (а): 146 раз
Поблагодарили: 92 раза

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Gott »

Если дело доходит до судебного разбирательства, то фирма дорожащая репутацией пойдёт навстречу потребителю, даже себе в убыток ( и даже если чувствует, что фирма-производитель правы и выиграют дело). Не раз сам такое наблюдал.
В то же время, у меня сейчас знакомый судится с сетью супермаркетов "Перекрёсток". Потому что,- мало того, что это жлобьё меняет ценники на товаре и подставляет в продаже вместо дорогого вина дешёвое 9по ценам дорогого), так они ещё и упорствуют в своей подлости. Если бы извинились и вернули разницу, когда он им сделал замечание, тогда бы ничего не было. А они его обругали и нахамили..
Теперь механизм суд. разбирательства уже запущен. И несколькими тыщами грн. там уже дело не обойдётся.
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

День другий.

Звернувся по питанням в Міську раду - записали моє звернення до журналу, подивившись надані заяву та чек та вислухавши, повідомили "в заяві вказано що немає дефектів отож Вам сказали почекати 7 днів - так чекайте ..."

Перед тим зайшов до магазину поцікавитись про вирішення мого питання - знову той самий термін 7 днів, попросив надати інформацю про прізвище ім"я по-батькові керівника магазину та представників магазину з котрими маю розмову але отримав відмову та посилання на гарячу лінію магазину.
Після повторної вимоги та зауваження щодо підвищення голосу та дати мені змогу висловити свої думки під час розмови зі мною одного з представників магазину та поцікавившись чи даний представник магазину є юристом (оскількі він дуже емоційно оперував законом України на свй лад), отримавши відповідь що він таким не є - в свою чергу попросив не намагатись трактувати закони України або надати мені офіційно відповідь, результатом стала - поява для зразку заяви яка додавалась до написаної в магазині попереднього звернення покупця і дозвіл переписати її для зразку (в тій заяві було вказано прохання розглянути дане питання на протязі трьох робочих днів).

P.S. Чітко прописаного терміну розгляду звернень немає, проте в законі про захист прав споживачів чітко вказано, шо на протязі 14 днів не рахуючи дати продажу повинні обміняти або повернути грошу.

Кому цікаво - Закон України Про звернення громадян http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/393/96-

Багато корисної інформації http://www.consumerinfo.org.ua/org/ob.php
Аватара пользователя
CMEPTHu4eK
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2021
Зарегистрирован: 29 май 2012, 21:24
Откуда: Киев
Контактная информация:

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение CMEPTHu4eK »

Я вам как сотрудник торговой компании могу сказать, что вам НЕ имеют право отказать КОНКРЕТНО В ВАШЕМ СЛУЧАЕ, так как при продаже вас обманул продавец.
По какой причине он это сделал, никого не волнует. Ни один приличный магазин с вами не начнет спорить и судиться ради телефона, так как это не выгодно по причине порчи кармы))
В здоровом теле - здоровый нож.
Аватара пользователя
Gott
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2443
Зарегистрирован: 20 май 2008, 00:27
Откуда: Kiev
Благодарил (а): 146 раз
Поблагодарили: 92 раза

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Gott »

К стати,- если фирма задерживает на длительный срок ремонт некачественного товара по причине отсутствия нужных зап.частей (к примеру, какой-то редкий процессор, или экран к плазме), то по закону они обязаны предоставить на это время во временное пользование потребителю, товар аналогичного класса. У каждой торговой фирмы должен быть по это дело специальный фонд техники.
У меня кум, когда сдал по гарантии телевизор японский и ему сказали, что зап.части приедут через несколько месяцев, настоял на такой процедуре. И ему на это время выдали другой телевизор, с такой же диагональю, как и сданный им в ремонт.
Аватара пользователя
2guns
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2661
Зарегистрирован: 15 дек 2010, 13:14
Откуда: Запорожье

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение 2guns »

Alter ego, скажу вам, что вернуть телефон, если был хоть один звонок или смс, или записан на него хоть один файл довольно сложно. Даже если вы просто вынесли телефон с магаза, и тут же занесли обратно и хотите вернуть, его возврат будет делаться только через сервисный центр, который его полностью перепроверит. Очень часто, если был звонок, смс, передан файл, записана мелодия или типа того в возврате откзывают. Для возврата такого телевона нужен "рычаг" давления на магазин. Поэтому вам нужно наставивать на том что вас заведомо обманули и поэтому вы делаете возврат (как вам советовали выше). Но тем не менее изучайте нормативку, готовьтесь бороться за возврат. Если вы возвращаете крупной фирме и у них есть юр.отдел они всячески будут сопротивляться и делать это они будут грамотно и по закону. Нажмите на то что вы им можете испортить имедж или типа того. Хотя... как говорится, смотря на кого напали. Если там руководители вменяемые то все порешают мирно. Хотя зачастую никто не любит возвращать деньги. Данная инфа у меня от одного из родственников, работавшего в салоне связи одного из украинских операторов.
Аватара пользователя
Explorer
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2566
Зарегистрирован: 12 авг 2010, 23:09
Откуда: Нетішин
Благодарил (а): 764 раза
Поблагодарили: 320 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Explorer »

Alter ego, почитайте уважно "гарантійку" на телефон, дуже часто магазини вписують в умови повернення у 14-денний строк подібну фразу:
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів після покупки:
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки. Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і тому подібне.
Щоправда, ніде в законодавстві не знайшов підтвердження цим "5 хвилинам".
Mr. Grey
Новичок
Новичок
Сообщения: 96
Зарегистрирован: 23 янв 2008, 10:01
Откуда: Киев

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Mr. Grey »

Если объективно, то телефон с часом разговоров сложно посчитать таким, який не був у вжитку.
Скорее всего, возвращать его нужно с упором на обман покупателя, а не на "не понравился" 16215
Аватара пользователя
Павел Сергеевич
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 911
Зарегистрирован: 18 май 2013, 20:59
Откуда: Киев

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Павел Сергеевич »

Да поскольку указаны две причины плохо фотографирует и плохо держит заряд на это и аргументируйте , так же советую обратится в комитет прав защиты потребителей чтоб на следущёй встрече с представителями магазина с вами был их сотрудник . Просто у них есть причина невозвращать вам деньги так как на щётчике разговоров больше часа нащитано плюс отправленые входящие смс . Но с представителями прав защиты потребителей они неохотно стыкаются и поэтому будет проще вернуть вам деньги.
P.S. Набудущее всем покупателям если берёте телефон , камеру , планшет и тому подобное , и они вам неподошли но вы ими пользовались и вам надо их вернуть форматируйте карту памяти сбрасывайте щётчики разговоров удаляйте смс и другого вида файлы с самого устройства , делайте тестовые фото , видео и несколько телефонных звонков не больше 2х минут , если пользовались устройсвом несколько дней настаивайте на том что проверяли расход батареи . И всегда сохраняйте чеки квитанции и полную комплектацию вплоть до зажимов проводов и плёнок на экран , наклеек и т.д. ибо в нашей стране деньги отдавать нехотят ох как сильно
Каждый знает, что Время- это Смерть, что Смерть прячется в часах. Только познав Силу Воображения,
человек сможет отодвинуть рамки Времени и нарушить законы Смерти. И там, вне Времени и Смерти, он познает,
что боль- это знание, и любое знание- это боль
Аватара пользователя
2guns
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2661
Зарегистрирован: 15 дек 2010, 13:14
Откуда: Запорожье

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение 2guns »

...чи не мине термін (14 днів не рахуючи дня продажу) поки цю заяву розглядатимуть?
Главное, что обратился в течении 14 дней, а заяву могут рассматривать 45 дней (согласно Закону об обращениях граждан).
С т а т ь я 20. Срок рассмотрения обращений граждан

Обращения рассматриваются и решаются в срок не более одного месяца со дня их поступления, а те, которые не нуждаются в дополнительном изучении, - безотлагательно, но не позднее пятнадцати дней со дня их получения. Если в месячный срок решить поставленные в обращении вопросы невозможно, руководитель соответствующего органа, предприятия, учреждения, организации или его заместитель устанавливают необходимый срок для его рассмотрения, о чем сообщается подавшему обращение лицу. При этом общий срок решения вопросов, поставленных в обращении, не может превышать сорока пяти дней.
По обоснованному письменному требованию гражданина срок рассмотрения может быть сокращен от установленного настоящей статьей срока.
Обращения граждан, имеющих установленные законодательством льготы, рассматриваются в первоочередном порядке.
далее
"...Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості..."
при условии, что товар НЕ был в употреблении. И это основная причина, по которой в вашем случае продавец имеет законное право отказать вам в возврате.
Если с телефона было совершено хоть одно событие (звонок,СМС), это уже факт использования товара. Также продавец имеет право потребовать заключение сервисного центра о исправности телефона (что его не роняли, не топили и наличие/отсутствие следов пользования, типа, сколы, трещины). И они правы, предположим, покупатель утопил телефон (под дождь попал, вспотел :D ), это каким-то образом может в дальнейшем отразиться на работе телефона, а вот обнаружить этот факт может только специалист, который знает в какие места заглядывать и что там искать.
На фоне факта, что товар был в употреблении, ваше недовольство характеристиками телефона весьма слабый аргумент. Как говорится: "Бачіли очі, що беруть...".
Вариант вернуть телефон в вашем случае только один- нахрапом. Чем громче будете скандалить, тем больше вероятности, что вам уступят. Удачи.

P.S. А "Закон о защите прав потребителя"-таки нужно прочесть, но при этом мыслить, как продавец.
ибо в нашей стране деньги отдавать нехотят ох как сильно
Как правило, речь идет о крупных магазинах, в которых ребетята-продавцы делают возврат не со своего кармана, и их даже не ругают за возвраты, и тем более не наказывают в денежном эквиваленте. НО они обязаны работать, согласно законам, и как раз за несоблюдение процедур могут наказать (например, приняли без заключения сервисного центра). А товар б/у не любят принимать, т.к. его еще нужно будет продать, а вот это уже проблема реальная.
ml8
Новичок
Новичок
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 12 май 2011, 12:32
Откуда: Киев

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение ml8 »

Товар б/у продается с уценкой.
Иногда есть такой вариант -- пользовался, но таки хочу вернуть, пусть даже с потерей.
Можно сторговаться на уценке грн на 100-200, вернут цену без этой суммы.
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

Продовжу
Після того як пройшли обіцяні сім днів після написання заяви звернувшись до магазину я знову чіткої відповіді не отримав - було сказано "чекайте 14 днів тоді буде відповідь".
Повторне звернення до міської ради (в відділ де займаються питаннями з захисту прав споживачів) нічого не дав.
Далі я не став чекати - написав заяву Міжрайонному прокурору та відправив рекомендованим листом, в заяві я також вказав що в смартфоні в стандартних засобах вводу відсутня розкладка клавіатури українською мовою звісно в розкладці російською мовою відсутні літери наприклад і, ї, є (додавши фото переліку налаштувань та фото розкладки російською мовою).
Менш ніж через прийшла відповідь з прокуратури що моя скарга направлена до Державної споживчої інспекції.
В цей же день в рекомендованому листі від магазину мене повідомляють що товар не підлягає обміну чи поверненню коштів оскільки з заяви вони зрозуміли що товар використовувався, жодного слова про надану мені інформацію продавцем магазину під час купівлі не було і запропонували звернутись до магазину із заявою для виявлення та усунення недоліку.

І ось сьогодні мене чекав несподіваний дзвінок представника ТОВ "АЛЛО" мені запропонували на мій вибір чи я хочу обміняти на інший екземпляр смартфон чи іншого виробника і модель, чи отримати гроші за нього.
Забрав з магазину Мобілочка (ТОВ "АЛЛО) гроші за смартфон (було складено акт про повернення товару й видачу коштів та те що до компанії претензій не маю).
Аватара пользователя
2guns
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2661
Зарегистрирован: 15 дек 2010, 13:14
Откуда: Запорожье

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение 2guns »

Видимо ваше письмо им акнулось. Вы не уточняли причины такй резкй смены политики фирмы? Забрать заяву или еще что не просили?
Аватара пользователя
Alter ego
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 19:11
Откуда: Прилуки
Благодарил (а): 49 раз
Поблагодарили: 89 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Alter ego »

Нічого не уточнював, для мене їхні слова не потрібні - ставлення до покупців я вже побачив і воно набагато краще показує хто є хто (хоча зараз не тільки вони такі).

Склали акт про повернення товару й видачу коштів та окремо написав кілька речень що отримав гроші (з вказанням суми) за товар (смартфон, модель, номер) та претензій не маю.
Последний раз редактировалось Alter ego 21 авг 2013, 23:02, всего редактировалось 2 раза.
Аватара пользователя
Павел Сергеевич
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 911
Зарегистрирован: 18 май 2013, 20:59
Откуда: Киев

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Павел Сергеевич »

2guns писал(а): Как правило, речь идет о крупных магазинах, в которых ребетята-продавцы делают возврат не со своего кармана, и их даже не ругают за возвраты, и тем более не наказывают в денежном эквиваленте. НО они обязаны работать, согласно законам, и как раз за несоблюдение процедур могут наказать (например, приняли без заключения сервисного центра). А товар б/у не любят принимать, т.к. его еще нужно будет продать, а вот это уже проблема реальная.
Большинство продавцов работают с продаж , в некоторых магазинах даже есть лимит недельный или месячный по продажам (взависимости от распорядка выхода сотрудников на работу) , плюс за возвраты делают нагоняи . Мы пока не в европейской стране живём пока им жалоба с выше неприйдёт всегда стараются возврат непринимать . Не советую покупать в магазинах Протория ибо имею опыт возврата с ними .
Каждый знает, что Время- это Смерть, что Смерть прячется в часах. Только познав Силу Воображения,
человек сможет отодвинуть рамки Времени и нарушить законы Смерти. И там, вне Времени и Смерти, он познает,
что боль- это знание, и любое знание- это боль
Аватара пользователя
SerG-Y
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 475
Зарегистрирован: 30 июн 2010, 17:32
Откуда: Прилуки

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение SerG-Y »

Alter ego писал(а):Мобілочка (ТОВ "АЛЛО)
В тому році зламався мій телефон, в обідню перерву пройшовся я по місту (прошу зазначити, що з Alter ego ми земляки :)(:? ) в пошуках нового, потрібна модель знайшлася в... Мобілочці :roll: . Покупці радів, доки йшов до роботи..., телефон виявився бракованим. Через 15 хв. вернувся в горе-Мобілочку з питанням, що робитемемо далі? l@l "Модна" адміністраторша взяла ситуацію в свої руки і запропонувала схему як Alter ego, але мені ще добавила, що юристи розглянуть мою заяву, і може це ще я виноватий в поломці :shock: . На що я запропонував зателефонувати в головний офіс, для уточнення працевлаштування деяких працівників Мобілочки. В цей час в магазині зявився ще один невловолений споживач. ::m1340::
Коротше кажучи, незважачючи на всі подальші понти та глибоке знання Законів, з сльозами на очах мені замінили телефон на новий. :cool:
Через декілька місяців зламався і цей, при зверненні по гарантії склалося враження, що "сто бабок пошептали", адміністраторша запропонувала на вибір телефон на заміну, сама заповнила заяву, і т.д., та і з ремонту швидко забрав.
У кожного правда своя.
Ответить

Вернуться в «Побутова техніка та електроніка»