Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Електрична та електронна побутова техніка та прилади. Програми та програмне забезпечення.
Аватара пользователя
SerG-Y
Найфоман
Найфоман
Сообщения: 475
Зарегистрирован: 30 июн 2010, 17:32
Откуда: Прилуки

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение SerG-Y »

Купляв малому телефон, стало питання хто перевірятиме справність аппарату, бо
2guns писал(а):скажу вам, что вернуть телефон, если был хоть один звонок или смс, или записан на него хоть один файл довольно сложно. .
спочатку пропонували просто перевірити комплектність, потім просили для перевірки мою сім-карту, після того як запропонував зателефонувати керівництву (може там краще знають) все швидко вирішилося. :wink:
У кожного правда своя.
Аватара пользователя
Джо
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2052
Зарегистрирован: 15 май 2013, 15:41
Откуда: Дніпро
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 9 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Джо »

Alter ego писал(а):Продовжу
Після того як пройшли обіцяні сім днів після написання заяви звернувшись до магазину я знову чіткої відповіді не отримав - було сказано "чекайте 14 днів тоді буде відповідь".
Повторне звернення до міської ради (в відділ де займаються питаннями з захисту прав споживачів) нічого не дав.
Далі я не став чекати - написав заяву Міжрайонному прокурору та відправив рекомендованим листом, в заяві я також вказав що в смартфоні в стандартних засобах вводу відсутня розкладка клавіатури українською мовою звісно в розкладці російською мовою відсутні літери наприклад і, ї, є (додавши фото переліку налаштувань та фото розкладки російською мовою).
Менш ніж через прийшла відповідь з прокуратури що моя скарга направлена до Державної споживчої інспекції.
В цей же день в рекомендованому листі від магазину мене повідомляють що товар не підлягає обміну чи поверненню коштів оскільки з заяви вони зрозуміли що товар використовувався, жодного слова про надану мені інформацію продавцем магазину під час купівлі не було і запропонували звернутись до магазину із заявою для виявлення та усунення недоліку.

І ось сьогодні мене чекав несподіваний дзвінок представника ТОВ "АЛЛО" мені запропонували на мій вибір чи я хочу обміняти на інший екземпляр смартфон чи іншого виробника і модель, чи отримати гроші за нього.
Забрав з магазину Мобілочка (ТОВ "АЛЛО) гроші за смартфон (було складено акт про повернення товару й видачу коштів та те що до компанії претензій не маю).
Цікава історія, теж постійно стикався з хамством і неповагою при поверненні товару, завжди заперечували і не хотіли робити вовзрат, але після написання претензії на ім'я директора вcе кардинально змінювалося, ввічливо просили вибачення і повертали гроші. Не відразу звичайно, розглядали претензію/вимогу до двох тижнів. Ще іноді приводить до норми поведінку продавця прохання принести книгу "Відгуків і пропозицій". В прокуратуру і суспільство прав споживачів не звертався, але ваш досвід цікавий, думаю стане в нагоді ::hi:::
Аватара пользователя
Джо
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2052
Зарегистрирован: 15 май 2013, 15:41
Откуда: Дніпро
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 9 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Джо »

himeraha писал(а):возвращал неоднократно.
главный подвох - не написать ни в коем случаи в заявлении что с товаром что-то не так. ибо это уж вопрос гарантийного обслуживания.
надо писать обязательно только субъективные причины - не нравится, передумал, цвет не тот, размер не подошел,не моё, и т.д.

если вложились в 14 дней, и все в комплекте (включая плёночки) - вернут и обменяют. обычно сразу или через день-два.
Повертав гроші, коли виявляв дефект/поломку протягом 14 днів з дня покупки. Вони, звичайно, наполягали, що потрібно відправляти на ремонт і т.д., але в претензії вказував, що хочу саме повернення грошей і пояснював їм, що я купую нову річ, а не відремонтовану.
Аватара пользователя
Джо
Найфоман-эксперт
Найфоман-эксперт
Сообщения: 2052
Зарегистрирован: 15 май 2013, 15:41
Откуда: Дніпро
Благодарил (а): 14 раз
Поблагодарили: 9 раз

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение Джо »

2guns писал(а):Alter ego, скажу вам, что вернуть телефон, если был хоть один звонок или смс, или записан на него хоть один файл довольно сложно. Даже если вы просто вынесли телефон с магаза, и тут же занесли обратно и хотите вернуть, его возврат будет делаться только через сервисный центр, который его полностью перепроверит. Очень часто, если был звонок, смс, передан файл, записана мелодия или типа того в возврате откзывают. Для возврата такого телевона нужен "рычаг" давления на магазин. Поэтому вам нужно наставивать на том что вас заведомо обманули и поэтому вы делаете возврат (как вам советовали выше). Но тем не менее изучайте нормативку, готовьтесь бороться за возврат. Если вы возвращаете крупной фирме и у них есть юр.отдел они всячески будут сопротивляться и делать это они будут грамотно и по закону. Нажмите на то что вы им можете испортить имедж или типа того. Хотя... как говорится, смотря на кого напали. Если там руководители вменяемые то все порешают мирно. Хотя зачастую никто не любит возвращать деньги. Данная инфа у меня от одного из родственников, работавшего в салоне связи одного из украинских операторов.
Завжди повертають. Після написання претензії на ім'я директора. До суду ніколи не доводять, їм невигідно. Це вони просто вигадують свої ліві правила (які суперечать закону України "Про захист прав споживачів" і порушують права споживача), щоб відмовити в поверненні грошей недосвідченим покупцям.
Взагалі в цих побутових магазинах стільки лохотронів. Те якусь ліву гарантію пропонують за додаткові 300 грн. Те наполегливо хочуть встановити на ваш новий смартфон якийсь антивірус і програми (які лежать безкоштовно в Google Play) за ті ж ваші додаткові гроші. Багатьох моїх знайомих так обдурили.
GREY

Re: Закон про захист прав споживачів, потрібна порада.

Сообщение GREY »

Я продавец керамической плитки.
Всегда склоняю директора на возврат, если с товаром проблема или не адекватный клиент.
Я за ПОЗИТИВ между клиентом и компанией!
Опыт и практика показывает и доказывает: лучше пойти на встречу клиенту, даже если он не адекватен. Конфликт ведь не только может затянуться, но и разростись.
Все мы Люди.
Нужно понимать и уважать друг друга.
Я за МИР И ПОЗИТИВ!

Сам ведь потребитель разных товаров/продуктов.

Всем ДОБРА И МИРА!
Ответить

Вернуться в «Побутова техніка та електроніка»