Нормальна практика в середовищі схиблених на чомусь людей То ви ше вел на велофорумі не вибирали, або фотяк на фотофоруміPuente писал(а): Та що ж ви новачків шугаєте ...
Вище наводили приклад зі штативом. Окай, я, як любитель понатискати, цілком її розумію. Манфроту здебільшого беруть з двох причин. 1 - виробнича необхідність при достатньому бюджеті, 2 - імідж.
1. Це хороша системно штука, у виробника є купа разного добра і все воно між собою надійно та без лобзика поєднується. Як лего. Якщо грошей нема то є, звісно ж, альтернативи, де все гірше (але не факт що воно буде гірше конкретно вам). В мене, наприклад, якийсь Слік, якому вже років з десяток. Цільове використання доволі обмежене: утримання камери/утримання спалаха в лісі (нерівний рельєф, студійна стойка не встоїть). Я чітко знав навіщо воно мені і що розвивати систему різними головами, макроплощадками з рейками, оце от все, я не буду. Дрібні недоліки, мікролюфти, все це я залюбки готовий витерпіти тому ще по ціні не Манфрото. Загалом, особисто для мене, різниці в функціоналі з дорогою штукою нема взагалі. Тому - навіщо платити разів в 10 більше?
Але. До купівлі штатива я йшов років десь три (і курс бакса був дещо більш товариським). Точити власноруч по-дорослому ножі мені схотілося от тижнів десь півтора-два тому.
2. Ну тут просто. Хочете мати імідж успішного фотографа - поводьтесь як успішний фотограф (головне нікого додому не пускайте). Як казала Матінка Вітровоск - "якщо вже вирішила стати відьмою, зроби це так щоб всі про це взнали". Демонстративне володіння дорогими, надто схвалюваними в певних колах, брендами це одна з складових частин процесу. Користуватись вже не обов'язково. Та й зламати можеш, а кредит банку ше рік віддавати.