Как по мне, то по пункту:
можно попробовать протащить с холода.3.2.9. Товщина виступаючої над держаком п’яти клинка, що слугує утиком, – не менше 5 мм, якщо п’ята не має в перерізі клиноподібної форми.
можно попробовать протащить с холода.3.2.9. Товщина виступаючої над держаком п’яти клинка, що слугує утиком, – не менше 5 мм, якщо п’ята не має в перерізі клиноподібної форми.
Ну не знаю...
В 4-ом есть харизма, а 4,5 , на мой взгляд, теряется своей безликостью в куче аналогичных ножей... И ничем не выделяется. Допускаю, что в руке сидит идеально, и каждая деталь сверх продумана, но для меня, он какой-то скучныйUrs писал(а): Я так же думал, пока не подержал живьём.
Тесла теж нічим особливо не виділяється в загальному потоці машин, але... ІМХО, в цьому фішка таких речей)
Тесла? Ну, не сказал бы...Crusher писал(а):Тесла теж нічим особливо не виділяється в загальному потоці машин, але... ІМХО, в цьому фішка таких речей)
Тесла ззовні не виглядає якось краще чим та ж м5, чи а6 новенькі) ручки то вже деталі) в гардіан 4.5 теж деталі свої знайдуться)elpasohot писал(а): Сами знаете,на вкус и цвет..что ножи,что машины.Вот тесла да,авто не ординарное,но электро.А вы послушайте как поёт Maserati GT Нет такого адреналина в электро как в двс,хотя ускорение тоже хорошее.
В руках не держал, поэтому спорить по тактильным ощущениям с Urs не стану
Это на любую модель?
Добрий (дід мороз) Urs, надіслав мені 3 і 3,5 й тепер аналогічні думки маю. Бо як нічого не різав, а потримав на СГ, впевнений був на 200% що 3 моє, а 3,5 щось несуразне. А тепер дисонанс маю, так як філософія і розмір в 3 саме то для мене, але 3,5 в руці значно круче, але форма і довжина мені візуально не нрав