пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Зіткнувся з неприємним моментом на НП, коли купив два лоти на Ебау у одного і того ж продавця, замовив доставку на склад НП в Нью-Джерсі і... одна посилка пропала. За даними перевізника (USPS) по трек-номерах посилок значиться, що обидві посилки вручено отримувачу (на адресу складу в Нью-Джерсі), а НП мені відповідає, що "посилку на складі не отримано, звертайтеся за компенсацією вартості до перевізника".
В когось було щось подібне? Чи просто втрата посилки на міжнародній НП?
Вдалося отримати компенсацію?
А то я не уявляю як пробити цю бетонну стіну бюрократії: я їм пишу "подивіться на офіційному сайті USPS, де вказано, що посилка вручена адресату", а у відповідь чую від них: "посилка не вручена, звертайтеся до перевізника, це не наша проблема".
В когось було щось подібне? Чи просто втрата посилки на міжнародній НП?
Вдалося отримати компенсацію?
А то я не уявляю як пробити цю бетонну стіну бюрократії: я їм пишу "подивіться на офіційному сайті USPS, де вказано, що посилка вручена адресату", а у відповідь чую від них: "посилка не вручена, звертайтеся до перевізника, це не наша проблема".
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Переписка з службою підтримки клієнтів НП завершена.
Служба підтримки, фактично, займається відписками і відразу стала на бік НП, а не клієнта (мене).
Але, в ході переписки, з'ясувалися цікаві моменти, які мене щиро здивували.
Викладу їх тут, бо, думаю, Ви їх не знаєте і думаєте, що Ваші посилки завжди передаються з рук в руки, скануються при передачі і т.п.
1. Посилки просто приходять на склад НП і .... викладаються біля входу на склад, або, якщо склад зачинений, то їх відвозять на сусідній склад і кажуть, що це для НП.
2. На склад НП посилка може потрапити цього ж дня, або наступного, або навіть через день-два.
3. Весь цей час НІХТО не несе відповідальність за зберігання посилки і її пропажа (як у моєму випадку) - це тільки моя проблема.
4. В угоді про надання послуг НП Глобал є цікавий пункт, цитую: 9.4.1.1 " Статус доставки відправлення, що надається кур’єрськими (поштовими) службами в країні Продавця не підтверджує факт надходження (доставки) на склад в країні Продавця."
Іншими словами: якщо поштовий перевізник вказує в трекінгу, що посилка отримана на складі НП, а НП цього не підтвердила, то це означає, що посилка не отримана (не вручена за абресою доставки).
В результаті на НП мені порадили звертатися до американського перевізника і в нього вимагати інформації про стан посилки і про відшкодування її вартості.
Як Вам такий варіант?
Служба підтримки, фактично, займається відписками і відразу стала на бік НП, а не клієнта (мене).
Але, в ході переписки, з'ясувалися цікаві моменти, які мене щиро здивували.
Викладу їх тут, бо, думаю, Ви їх не знаєте і думаєте, що Ваші посилки завжди передаються з рук в руки, скануються при передачі і т.п.
1. Посилки просто приходять на склад НП і .... викладаються біля входу на склад, або, якщо склад зачинений, то їх відвозять на сусідній склад і кажуть, що це для НП.
2. На склад НП посилка може потрапити цього ж дня, або наступного, або навіть через день-два.
3. Весь цей час НІХТО не несе відповідальність за зберігання посилки і її пропажа (як у моєму випадку) - це тільки моя проблема.
4. В угоді про надання послуг НП Глобал є цікавий пункт, цитую: 9.4.1.1 " Статус доставки відправлення, що надається кур’єрськими (поштовими) службами в країні Продавця не підтверджує факт надходження (доставки) на склад в країні Продавця."
Іншими словами: якщо поштовий перевізник вказує в трекінгу, що посилка отримана на складі НП, а НП цього не підтвердила, то це означає, що посилка не отримана (не вручена за абресою доставки).
В результаті на НП мені порадили звертатися до американського перевізника і в нього вимагати інформації про стан посилки і про відшкодування її вартості.
Як Вам такий варіант?
-
- Найфоман
- Сообщения: 461
- Зарегистрирован: 31 окт 2017, 22:19
- Откуда: Україна, Коростишів
- Благодарил (а): 32 раза
- Поблагодарили: 5 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Типова Україна, вибачте на слові. Типу "ні**я собі, все людям", ми ж для вас возимо, дбаємо. А по суті гарантія - за ворота.
-
- Найфоман
- Сообщения: 1278
- Зарегистрирован: 31 мар 2017, 00:24
- Откуда: Schweizer Dorf - Марiуполь - Макiївка
- Благодарил (а): 443 раза
- Поблагодарили: 687 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Для Штатов, да и для Европы, это вполне нормальная ситуация, когда посылка не вручается непосредственно получателю, а оставляется на пороге, в гараже, в соседнем помещении и т.д. Там кагбэ не принято воровать посылки
Через НП не заказывал, с Песото у меня такое не раз бывало, когда посылка по треку прибывает (особенно в выходные) по адресу склада, а на самом складе объявляется спустя несколько дней.
Ну а то, что НП не хочет возиться с американскими службами доставки - это им минус, конечно
Через НП не заказывал, с Песото у меня такое не раз бывало, когда посылка по треку прибывает (особенно в выходные) по адресу склада, а на самом складе объявляется спустя несколько дней.
Ну а то, что НП не хочет возиться с американскими службами доставки - это им минус, конечно
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Ви маєте на увазі "не хоче вимагати від них компенсації за втрачену посилку"?
Я думаю, що посилка втрачена якраз на складі (або перед складом, на порозі) саме НП.
В мене більше довіри викликає USPS, а не НП. НП просто економить (в т.ч. і на працівниках) і тому посилки можуть по два дні валятися невідомо де, невідскановані і не прийняті на склад.
Ну а якщо посилка зникає, то хто винен? Ясна річ, що не НП, а клієнт, бо він же повинен був вивчити умови надання послуг і пункт 9.4.1.1 і знати, що НП не несе відповідальності за посилку навіть тоді, якщо перевізник офіційно вказує, що вручив посилку на склад НП.
- vladvlas
- Найфоман
- Сообщения: 903
- Зарегистрирован: 08 апр 2008, 17:10
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 7 раз
- Поблагодарили: 25 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Когда-то, еще до войны, столкнулся с "темной стороной" НП.
Ситуация была на эту совсем не похожа (посылку по Украине отдали другому человеку), но факт был такой: НП это го.нокомпания, которая свои косяки решает за счет клиента. Точка.
Ничего не изменилось
Ситуация была на эту совсем не похожа (посылку по Украине отдали другому человеку), но факт был такой: НП это го.нокомпания, которая свои косяки решает за счет клиента. Точка.
Ничего не изменилось
-
- Найфоман
- Сообщения: 584
- Зарегистрирован: 01 июл 2010, 20:10
- Откуда: Ужгород
- Благодарил (а): 17 раз
- Поблагодарили: 74 раза
- Контактная информация:
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Рекомендую розголос в ФБ. Особливо якщо в підписниках більше ніж 3.5 людини. Це єдиний хоч якось дієвий важіль, з тих що доступні звичайним клієнтам.
НП має спеціальний відділ по роботі з соцмережами. І іноді то допомагає.
Переважно тому що ФБ, соцмережі взагалі, це розголос. І інформацію, яка псує НП репутацію, бачать люди. Багато людей.
А це псує їм показники (в них є багато показників). Це те на що головний офіс буквально молиться і це єдине що вони розуміють. Бо показники це премії.
І запитам з соцмереж неофіційно рекомендовано виділяти більше ресурсів
Взагалі, те що НП не підтверджує отримання вантажу, вже грає їм ж на руку. Згідно регламенту компанії, нема сканування в системі = вантаж не поступав. Навіть якщо по факту він є (але кудись впав чи закотився або там накладна відірвалась чи взагалі тупо провтикали просканувати). Оце от "склад зачинений, але в нас є спеціальне позначене хрестиком місце біля дверей, щоб туди складали посилки" взагалі якась маячня. Не знаю як в Штатах але в Україні є доволі жорсткий графік відправок. Завантажувати та гнати авто на зачинений склад ніхто не буде, хто розвантажить та прийме вантаж (+хто заплатить за дорогу туди-сюди)? А якщо просто скинути (якщо наприклад самоскидом привезли) біля входу то за 3,5 секунд то все розкраде мудрий нарід.
Можна спробувати спитати в них за камери спостереження, всі зони прийому/обробки вантажів мають бути ними обладнані. Але... Іноді як завжди. То камер нема то відео не писалося то ше якась безпечна відмовка.
НП має спеціальний відділ по роботі з соцмережами. І іноді то допомагає.
Переважно тому що ФБ, соцмережі взагалі, це розголос. І інформацію, яка псує НП репутацію, бачать люди. Багато людей.
А це псує їм показники (в них є багато показників). Це те на що головний офіс буквально молиться і це єдине що вони розуміють. Бо показники це премії.
І запитам з соцмереж неофіційно рекомендовано виділяти більше ресурсів
Взагалі, те що НП не підтверджує отримання вантажу, вже грає їм ж на руку. Згідно регламенту компанії, нема сканування в системі = вантаж не поступав. Навіть якщо по факту він є (але кудись впав чи закотився або там накладна відірвалась чи взагалі тупо провтикали просканувати). Оце от "склад зачинений, але в нас є спеціальне позначене хрестиком місце біля дверей, щоб туди складали посилки" взагалі якась маячня. Не знаю як в Штатах але в Україні є доволі жорсткий графік відправок. Завантажувати та гнати авто на зачинений склад ніхто не буде, хто розвантажить та прийме вантаж (+хто заплатить за дорогу туди-сюди)? А якщо просто скинути (якщо наприклад самоскидом привезли) біля входу то за 3,5 секунд то все розкраде мудрий нарід.
Можна спробувати спитати в них за камери спостереження, всі зони прийому/обробки вантажів мають бути ними обладнані. Але... Іноді як завжди. То камер нема то відео не писалося то ше якась безпечна відмовка.
- nomade
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4266
- Зарегистрирован: 11 янв 2010, 03:06
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 598 раз
- Поблагодарили: 299 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Бросать посылки под дверью, где они могут лежать два три дня (на складе выходной) в США обычная практика.
В январе у меня пропала большая посылка у дверей миста, которую ups просто положил у дверей.
Ни новая почта, ни другой форвардер вам не помогут и несут ответственности за ваши посылки, которые пропали таким образом.
Вся ответственность лежит на службе доставки и отправителе.
Вы должны открыть кейс на сайте службы доставки по США и заявить о том, что вы не получили посылку.
Вы должны заявить продавцу что вы не получили свою покупку.
Пока вы не получили купленную вещь, сделка не завершена.
В моем случае: я открыл претензию на сайте ups и заявил о пропаже посылки. Перевозчик начал расследование, которое длилось две недели. После чего они подтвердили пропажу посылки и передали отправителю уведомление об этом.
Магазин отправил мне мой товар повторно и за свой счёт.
Примерно через месяц, моя посылка была найдена в каких то американских ебенях и отправлена опять мне. В итоге я получил две одинаковые посылки.
Сообщил об этом продавцу и он сказал, что я могу оставить их себе в качестве компенсации за неудобства.
В январе у меня пропала большая посылка у дверей миста, которую ups просто положил у дверей.
Ни новая почта, ни другой форвардер вам не помогут и несут ответственности за ваши посылки, которые пропали таким образом.
Вся ответственность лежит на службе доставки и отправителе.
Вы должны открыть кейс на сайте службы доставки по США и заявить о том, что вы не получили посылку.
Вы должны заявить продавцу что вы не получили свою покупку.
Пока вы не получили купленную вещь, сделка не завершена.
В моем случае: я открыл претензию на сайте ups и заявил о пропаже посылки. Перевозчик начал расследование, которое длилось две недели. После чего они подтвердили пропажу посылки и передали отправителю уведомление об этом.
Магазин отправил мне мой товар повторно и за свой счёт.
Примерно через месяц, моя посылка была найдена в каких то американских ебенях и отправлена опять мне. В итоге я получил две одинаковые посылки.
Сообщил об этом продавцу и он сказал, что я могу оставить их себе в качестве компенсации за неудобства.
Десять лет я не мог найти дорогу назад, а теперь позабыл откуда пришел.
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Дякую, спробую знайти на сайті USPS форму для заповнення претензії.nomade писал(а): ↑14 апр 2022, 10:03 Бросать посылки под дверью, где они могут лежать два три дня (на складе выходной) в США обычная практика.
В январе у меня пропала большая посылка у дверей миста, которую ups просто положил у дверей.
Ни новая почта, ни другой форвардер вам не помогут и несут ответственности за ваши посылки, которые пропали таким образом.
Вся ответственность лежит на службе доставки и отправителе.
Вы должны открыть кейс на сайте службы доставки по США и заявить о том, что вы не получили посылку.
Щоправда я не розумію як в них з'явилася відмітка, що "вантаж вручено", якщо ніхто зі сторони отримувача не підписав належних документів (як каже НП).
Невже там такий бардак, що працівники USPS самі собі ставлять відмітку про вручення посилок?
На Укрпошті чи НП я такого собі уявити не можу.
- nomade
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4266
- Зарегистрирован: 11 янв 2010, 03:06
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 598 раз
- Поблагодарили: 299 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Отметка "Посылка вручена" ставится даже если оставил на тротуаре рядом с дверью.
А вот в разделе "Proof of delivery" уже как правило идёт расшифровка.
Там может быть написано "Принял Вася", "Оставил у входа", "Кинул в почтовый ящик" и другое.
А вот в разделе "Proof of delivery" уже как правило идёт расшифровка.
Там может быть написано "Принял Вася", "Оставил у входа", "Кинул в почтовый ящик" и другое.
Десять лет я не мог найти дорогу назад, а теперь позабыл откуда пришел.
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
- olegpan
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4657
- Зарегистрирован: 22 дек 2010, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 891 раз
- Поблагодарили: 1510 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
А может все проще - на каком-то этапе обе посылки стали под одним номером? И на самом деле их сейчас 2 шт там?
Я избегаю заказывать 2 посылки в одном магазине/продавца
Я избегаю заказывать 2 посылки в одном магазине/продавца
- nomade
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4266
- Зарегистрирован: 11 янв 2010, 03:06
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 598 раз
- Поблагодарили: 299 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
И такое тоже бывало не раз.
Десять лет я не мог найти дорогу назад, а теперь позабыл откуда пришел.
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
أشهد أن لا إله إلاَّ الله و أشهد أن محمد رسول الله
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
я теж так думав, і тому чекав, поки посилка прийде.
Одна прийшла, а інша ні, в обох ідентичні дані по трекінгу USPS, вручені в один і той же час за адресою доставки.
і де це шукати?
бо що на ебей, що в данних трекінгу USPS вказано наступне (знизу догори):
Mar 7, 2022
10:25am
DELIVERED INDIVIDUAL PICKED UP AT USPS
EAST HANOVER, NJ 07936
Mar 5, 2022
9:55am
OUT FOR DELIVERY
EAST HANOVER, NJ 07936
Mar 5, 2022
9:54am
ATTEMPTED NO ACCESS TO DLVRY LOCATION
EAST HANOVER, NJ 07936
Mar 5, 2022
9:44am
ARRIVAL AT UNIT
EAST HANOVER, NJ 07936
І, судячи з цього трекінгу, була спроба вручити посилки 5 березня і безуспішна (ATTEMPTED NO ACCESS TO DLVRY LOCATION),
а потім посилки таки були доставлені, причому особисто (INDIVIDUAL PICKED UP AT USPS)
Я правий?
- olegpan
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4657
- Зарегистрирован: 22 дек 2010, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 891 раз
- Поблагодарили: 1510 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Думаю, что крайних уже не найти. Забирайте то, что есть и надейтесь, что 2 приняты как одна.
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
одну вже забрав
по іншій намагаюся отримати компенсацію, але бачу, що НП чітко застрахувалася пунктом 9.4.1.1 "Угоди про надання послуг"
може спрацює звернення до адміністрації Ebay, побачимо
- olegpan
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4657
- Зарегистрирован: 22 дек 2010, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 891 раз
- Поблагодарили: 1510 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Novak, В целом, как бы ни быть подготовленным - такие и всякие прочие косяки случаются регулярно, что-то пропадает, что-то возвращается, что-то дико задерживается. Это к тому, как некоторые пишут "че так дорого, отдай мне нож за +10 долларов к амеровской цене"
А война так вообще форс-мажор - у меня непонятно где зависло посылок больше, чем на 1,5куе.
А война так вообще форс-мажор - у меня непонятно где зависло посылок больше, чем на 1,5куе.
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
olegpan, проблема в тому, що це не бізнес у мене, а тест-смужки для глюкометра, які мені дуже потрібні, а якщо не вдасться повернути гроші, то це майже місячна моя пенсія. Тому, поки є надія буду намагатися.
До речі, здивувало те, що ця моя покупка значиться як така, яка не підпадає під "Ебей манібек гарантію", тобто, виходить, що не застрахована від Ебей?
Я здивувався, коли побачив це повідомлення після подання запиту у зв'язку з неотриманням посилки. Чомусь думав, що все, що оплачується через ПейПел, автоматично застраховане від пропажі/неотримання.
До речі, здивувало те, що ця моя покупка значиться як така, яка не підпадає під "Ебей манібек гарантію", тобто, виходить, що не застрахована від Ебей?
Я здивувався, коли побачив це повідомлення після подання запиту у зв'язку з неотриманням посилки. Чомусь думав, що все, що оплачується через ПейПел, автоматично застраховане від пропажі/неотримання.
- olegpan
- Найфоман-эксперт
- Сообщения: 4657
- Зарегистрирован: 22 дек 2010, 02:39
- Откуда: Днепр
- Благодарил (а): 891 раз
- Поблагодарили: 1510 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Novak, там 2 программы есть. Можно открывать спор на Ебее, а можно открывать спор на самом Пейпале. Я оба варианта пробовал - пока что всегда выигрывал
- toyboxx86
- Найфоман
- Сообщения: 1643
- Зарегистрирован: 01 апр 2018, 14:47
- Откуда: Одесса
- Благодарил (а): 221 раз
- Поблагодарили: 1700 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
Novak, а шо за глюкометр, що аж звідти смужки?
-
- Найфоман
- Сообщения: 1674
- Зарегистрирован: 17 окт 2010, 20:11
- Откуда: Тернопіль
- Благодарил (а): 184 раза
- Поблагодарили: 121 раз
пропала посилка на складі Нової Пошти в США, у когось таке бувало?
справа не в глюкометрі, а в вартості тест-смужок.
Проблема в тому, що смужок я використовую біля 3500 штук за рік.
В цінах тутешніх це понад 10 тис грн, а в цінах США можна вкластися в суму вдвічі меншу. От і мотив для купівлі там.
П.С. Купую там смужки на грані терміну, або протерміновані, тому дешевше. З замірами проблем нема.
21 сообщение
• Страница 1 из 1