elpasohot писал(а): для просто покатушок по лісі,по стежках де торчить коріння,горби,ямки
На жаль, за такі гроші той велосипед не працюватиме так як ви собі уявили. Сучасна підвіска це далеко не просто "пружинка" що "пружинить". Це елемент зчеплення з дорогою, щоб ви не втрачали контроль. Вилка (або аморт) ковтає нерівності (зтискається, розтискається), причому робить це так щоб ви не вилетіли в кущі. Там досить хитра схема всередині. Якої нема в дешевих підвісах. Зате все що там є це розхитування під час педалювання, що значною мірою зменшує його ефективність.
Це перше. Друге - ці китайвели ніхто не розраховує на вказані вами умови. Перша ж поїздка по такому рельєфу, на швидкості що вимагає двопідвіса, може вельми сумно для вела скінчитися. А то й для того хто на ньому їде.
Ці ашанчики це суто "міський мтб", де рівні тротуари. Хоча навіть в цьому випадку ви будете періодично гнути пластилінові обода, простими з'їзджаннями з бордюра. Обода які витримують подібні знущання на таких велах ви зустрінете хіба випадково. В китайців таке буває іноді. Зате ви можете вирвати нижні пера чи зламати підсідел. Ціла купа неочікуваних можливостей!
Коротше, це як ніж. Якщо ви хочете Фалькнівен Ф1, бо у вас є під нього задачі, ви не купуєте китайську копію. Ви купуєте саме Ф1.
Чому ж? За що платити такі дурні гроші? Китаєць ж виглядає так само!
От з велами так само.
Якщо грошей обмаль забудьте про наявність (заднього) амортизатора. В ідеалі треба би забути й про наявність амортвилки, вона все-рівно безтолкова буде. Але це же святотатство й великий гріх. Але послухайте старого єретика. Я, будь хто взагалі, на старому та іржавому Стартоні, де з підвіски тільки руки та ноги, по місту поїду швидше та комфортніше ніж ви на ашані з аж трьома ароматизаторами.